ZAPACH DO ŚWIEC W SZKLE - PIWONIA (10ml)
Opis
Kompozycja zapachowa - PIWONIA
Nuty zapachowe:
Top: Aldehyde
Heart: Peony, Rose
Base: White Musk
Dlaczego warto dodawać olejki zapachowe do świec?
Zapachy mają wielką moc. Są one silnie powiązane z naszymi wspomnieniami i emocjami. Kiedy tylko poczujemy jakiś znajomy zapach, który czuliśmy w ważnej dla nas chwili, od razu wracamy tam pamięcią, jakby zdarzyło się to przed momentem.
Ponadto wypełniają wnętrza naszych domów ulubionymi aromatami, sprawiając, że możemy w prosty sposób się zrelaksować. Pozytywnie wpływają na naszą kreatywność.
Jak używać zapachów?
W procesie produkcji świec najważniejszą rolę odgrywa temperatura wosku. Podczas dolewania zapachów do roztopionego wosku musimy uważać na odpowiednią ciepłotę, ponieważ jeśli dolejemy do zbyt rozgrzanego, olejek może nam wyparować, a w zbyt zimnym wylewać się podczas spalania, tworząc nieładny efekt. Dlatego warto się zaopatrzyć w termometr szpilkowy.
Olejki dodajemy do wosku sojowego o temperaturze ok 55 - 60°C. Następnie bardzo wolno, delikatnie mieszamy. To ważne, aby olejek się nie ulotnił.
Buteleczka 10 ml starcza na około 1-2 kg wosku. Im więcej – tym intensywniejszy zapach. Do wosków naturalnych (w tym sojowe) należy używać nieco więcej zapachów (6-10%). Nie należy jednak z tym przesadzać, ponieważ przy dużej ilości może zaszkodzić, jeśli będziemy bezpośrednio wdychać. Oprócz tego, zapach może powodować mętnienie oraz zmianę konsystencji, dlatego zalecamy zrobić próbę, aby uzyskać pożądany efekt.
Bezpieczeństwo:
- Przechowywać z dala od dzieci
- Zapachy są przeznaczone tylko i wyłącznie do produkcji świec, należy je łączyć jedynie z woskiem, parafiną, stearyną, żelem. Nie nadaje się do innych zastosowań.
- Powinno się unikać kontaktu ze skórą, ponieważ może spowodować podrażnienia. Szczególnie wrażliwe osoby powinny używać rękawic lub/i okularów ochronnych.
- Nie należy bezpośrednio wdychać zapachów.
- Kody szkodliwości: R20, R43, S24, S37.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.